חג שמח, וכו'

אז פתחתי את פיירפוקס כדי לנסות משהו, במסגרת ההרפתקה הנוכחית שלי (כותרת: האם מירב תצליח אי פעם להיכנס בחזרה לאימייל שלה?), ונזכרתי שמזמן לא כתבתי כאן כלום. (מה הקשר? הקשר הוא שאני משתמשת בפיירפוקס לענייני הבלוג העברי, ובכרום אני מנהלת את הבלוג שלי באנגלית. ככה אני לא צריכה לצאת מהמערכת ולהיכנס בחזרה כל פעם.)

וביום שני כבר ליל הסדר, אז זאת ההזדמנות שלי לאחל לכולם חג שמח וטעים.

אצלי זה לא יהיה פסח נורמלי השנה (לא שה"נורמלי" שלי הוא נורמלי במיוחד) – באמצע פסח נופל יום השנה למות אמא שלי, ואני ממש לא מרגישה שאני מסוגלת לארח אנשים לסדר וכל זה, אז השנה אנחנו נהיה רק בעלי ואני, נספר יחד ביציאת מצרים אבל בשקט, לבד. וביום חמישי בערב אדליק נר לזכר אמא שלי, שמתה לפני כמעט שנה או קצת יותר משנה, תלוי לפי איזה לוח סופרים – יום השנה לפי הלוח הגרגוריאני היה לפני כשבועיים, ומצאתי את עצמי די על הפנים כשהתקרב התאריך, אבל איכשהו נשארתי במצב רגשי עדין, במין תקופת ביניים מוזרה כזאת שבין יום שנה אחד למשנהו.

אז אם אני נשמעת עייפה, זו לפחות אחת הסיבות.

מה שכן, אני נהנית מהאביב, ואתמול יצאתי לבקר במקום נורא יפה, גן כזה עם המון עצים ופרחים, מקום שממש כיף לבקר ביום שמש אביבי חמים. (חמים במושגים אנגליים – אני חושבת שהיה 13 אתמול. מה שאומר שהסתובבתי בסנדלים בלי גרביים, ועם חולצה ארוכת שרוולים בלי מעיל.) לקחתי את הדובי הפצפון שלי (הוא כזה קטן שאפשר לשים אותו בכיס) וכללתי אותו בחגיגת הצילומים :)

080

אבל אמרתי שיש שם פרחים, אז הנה תמונת פרחים להנאתכם:

024

ועכשיו אני הולכת לנסות בכל זאת להיכנס לאימייל שלי… בהצלחה לי :)
(בלגן מסובך, שהתחיל כשניסיתי לשנות סיסמא. מאז הוא לא נותן לי להיכנס בחזרה. חשבתי לנסות אולי לראות אם משום מה בדפדפן אחר זה יעבוד.)

4 מחשבות על “חג שמח, וכו'

ומה דעתכם?